czwartek, 4 sierpnia 2016

Kreatywność

No witam! Potęsknione? Wypoczęci chociaż trochę? Minęła już połowa wakacji, (przepraszam, że ci to przypominam, sama nie wiem kiedy to się stało..) więc myślę, że już witamina C w was powróciła nawet w małym stopniu.
Dzisiaj kolejne zdjęcia z serii, jakby to mój chłopak powiedział "Paula grafik" tylko jeszcze dodać "tak bardzo". Jakoś to polubiłam. Tak naprawdę do tego wiele nie potrzeba, jedynie kreatywności, no dobrze.. Jeszcze jakieś obrazki, zdjęcia lub w moim przypadku po prostu pędzle, a że tych akurat mam sporo, to i mam co robić.
Także zostawiam was z tą kreatywnością i życzcie mi jej więcej.


O to się nawet nie pytajcie... Takie rzeczy robi z człowiekiem chęć zrobienia czegokolwiek, gdy się nie ma na cokolwiek pomysłu.
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz