wtorek, 23 sierpnia 2016

Z głową w chmurach / With head in the clouds





Mimo, że już trochę minęło od czasu kiedy pojawiłam się przed moim obiektywem, to przypomniało mi się, że mam jeszcze te zdjęcia w folderach czekających, by się ukazać.
"Zdjęcie postu" miało być zabawą w "Double exposure", czy wyszło sami oceńcie. Jestem bardzo krytyczna do swoich zdjęć (w sumie nie tylko) i tak jak przed zapisaniem chodziłam po domu i pokazywałam wszystkim, tak teraz mam mieszane uczucia co do niego, ale stwierdziłam, że jednak wstawię. Zresztą... Szczerze mówiąc, miałam mieszane uczucia do wstawienia 3/4 tych zdjęć, ale jednak to zrobiłam i serdecznie na nie zapraszam!


Zdjęcie po kąpieli, bez "makijażu" i w piżamie... To zdjęcie jest dowodem na moją wenę w najmniej spodziewanych okolicznościach. Widać, że mam mokre włosy? :D
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz