piątek, 31 lipca 2015

W dzień "gorącego" lata

Pogoda za oknem nie zachwyca, a na laptopie na kafelce "pogoda" widnieje 18°C. Dlatego pomyślałam, że mogłabym wnieść dzisiaj trochę słońca i ciepła na bloga, bo jak patrzyłam w galerii na te zdjęcia to mnie aż mnie rozebrało. Nawet teraz!
Na zdjęciach niezastąpiona siostra, która ostatnio bardzo często mi pozuję, aż dziwne! Niestety zrobiłyśmy bardzo mało zdjęć, bo słońce szybko uciekało, a na dodatek szłyśmy do lasu, więc potem mimo że zachód był to go nie widziałyśmy niestety, bo schował się w drzewach.








I już koniec słońca :(. Te zdjęcia są już w miejscu do którego zamierzałyśmy przyjść, ale niestety nie zdążyłyśmy. 



 I powrót. Pełnia księżyca aż chciała żebym ją uwieczniła na zdjęciu.


[ Czy tylko mi to przypomina koronę? ]
    ♛♚♕♔


 Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz