środa, 22 czerwca 2016

✖ Artystycznie telefonem ✖

Nigdy nie wiem jak się przywitać... Także może po prostu witam ciepło, by przywołać szybko te cieplejsze dni.
Dzisiaj (tzn. już z tydzień temu, ale dopiero dzisiaj mam coś w głowie i coś mogę napisać) w końcu zebrałam się w sobie i ogarnęłam wszystkie zdjęcia krajobrazowe z telefonu, których nie mogę wstawić na Instagrama.



Wiem że nie jest to jakaś wybitna jakość na niektórych zdjęciach, ale niestety tylko dwa są robione telefonem o lepszej jakości kamerce, a reszta moim kochanym Samsungiem, który może i ma jakieś dobre dla mnie funkcje, jeśli chodzi o aparat, ale 5 Mpx to dla mnie zdecydowanie za mało...
Nie zmienia to jednak faktu, że lubię te zdjęcia.


Zakupiłam już jakiś czas temu obiektywy do telefonu, także możecie się przygotować na więcej zdjęć z telefonu, a szczególnie zdjęć makro.

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz